2014. június 19., csütörtök

Epilógus

Nathan szemszöge

4 évvel később

 „Kéne egy új zene, ami berobban az emberek életében.” Beszélt Scooter, amikor egy pillanatra elbóbiskoltam.   

A mai nap volt az a nap. Évfordulója az ő halálának. A nőnek, aki sok évvel ezelőtt megmentette az életemet. És tett valamit velem, rájöttem, hogy érdemes élni.

A dal csak akkor fog ütni, ha érzelmes lesz, esetleg egy tragédia. Szükségem van témákra, fiúk!” Csapta össze a kezét és igazán egyet értettem vele. Szükségünk van egy jó dalra, a lemezünkhöz a Word Of Mouth-ra, ami hamarosan ki fog jönni.

Feladom.” Mondtam miután órákig néztem a képernyőt és semmit se találtam, össze is csuktam a laptopom.

Meg kell látogatnom a sírját. New York-ban vagyunk a fiúkkal, úgyis. „Elmentem!

Viszlát, Nath!” Hálás voltam, hogy soha nem kérdezték hova megyek, nem hiszem, hogy képes lennék beszélni nekik Erin-ről. Ő lenyűgöző volt és miattam halt meg. A bűntudtam felemészt nap, mint nap. Depressziós lettem és az érzelmeimet a dalokon keresztül tudom átadni. Így lettem a The Wanted része.

Néhány perccel később, végre megérkeztem a sírjához. Én voltam az egyetlen, aki közel állt hozzá. El szerettem volna vinni Angliába a testét, de New York volt az ő otthona. Arról nem is beszélve, hogy néztem volna ki egy holtesttel a gépeken.

Erin, annyira sajnálom!” Lélegeztem a hideg kövön, miközben megpróbáltam visszaszerezni magam. Ennyi idő után is fáj, hogy feláldozta magát értem. Ez az egész azért történt, mert Saraphina démonokat ültetett a fejembe. Gyilkossá váltam. Senki sem segített csak ő. Egyedül ő látta meg az igazi énem a szörnyeteg alatt. Felnéztem rá. A példaképem volt.

Demons, in my head, turned me into a killer, it was hell. You didn’t leave thought/ Démonok a fejembe, gyilkost csináltak belőle, ez a pokol. Nem hagytál gondolkozni” Csak hirtelen elhagyták a számat a szavak, majd levegő után kapkodtam.

Az inspiráció végül megütött.

Tudom már miről fog szólni a dal.


2 hónappal később

Szóval Nathan te írtad a Demons-t? A rajongóknak nagyon tetszik, mi ihletett a dal megírásában?” Kérdezte az interjús az arcomba nyomva a mikrofont. Mégis, hogy fogok erre válszolni?

Egy barátom, aki segített a legsötétebb napjaimon. Sok mindet tett értem úgy éreztem ez a legkevesebb, amit érte tehettem.

És hol van most ő?

Csak mosolyogtam a riporterre. Majd felálltam és sétáltam az utcán. Erin nyugdj békében, örökké. Nem volt se nessz, ami megzavart volna. Csak dúdoltam a fejemben a dalt.

Demons in my head / Démonok a fejemben
The demons in my head, oh oh / A démonok a fejemben, oh oh
All this time / Ebben az időben
The saint was a sinner / A szent volt a bűnös

The joke’s on me / A vicc rajtam van

3 megjegyzés: