2014. június 6., péntek

10. rész

Szóval pontosan hogyan is kell megölni a boszorkányt?” Kérdeztem, miközben Nath úgy nézett rám, mintha ez lenne a legnyílvánlalóbb dolog. „Ne nézz így rám nem vagyok boszorkány szakértő. Szóval mit is fogunk csinálni?” Faggattam tovább, hogy felkészültek legyünk.

Kitéped a szívét és elégeted!” Tettem a kezem a mellkasomra és babráltam a nyakláncommal, amin egy kereszt alakú medál lógott. Azóta a nyakamba van, mióta elmentem otthonról. Úgy hiszem ez megvéd minden dologtól. Remélem ebben is segít, hogy túl legyünk ezen a borzalmon.

Szeretem ezt. Egyszerű. Könnyen megjegyezhető.” Bámultam magam elé.

Te idéztél a Karib-tenger kalózaiból?” Mosolygott rám örömtelien.

Csak ennyit tudok, hogy megtámadták Orlando Bloom-ot” Büszke voltam erre az incidensre. Vicces volt Orlando, jót nevettem rajta.

Ez igaz?” A szája még mindig füligért. 

Igen.” Mosolyogtam rá. Biztos furcsálta, hogy mi most erről beszélünk ebben a helyzetben. Minél jobban megismertem annál jobban rájöttem, hogy ő még tényleg csak egy gyerek.

Bármilyen kósza gondolat segített nekem korábban mára ez eltűnt. Tönkretettem az életem, amikor elkezdtem drogozni évekkel ezelőtt. A szüleim kitagadtak és a kimaradtam a suliból is egy időre, ez ellen küzdöttem egészen máig. 25 éves koromban nem szeretnék ebben az élet stílusban élni.

Nathan még fiatal. Valójában még csak 16 éves és énekelni szeretne. Nem akarom, hogy úgy végezze, ahogy én.

Szóval hol is kell mindezt megtennünk?” Zökkentem vissza a zord valóságba.

Itt van a városban, érzem a jelenlétét.  Mi elmegyünk egy órával naplemente előtt. Ő akkor lesz a leggyengébb amikor a sötétség és a világosság közötti átmenet van és akkor megölöm őt.” Osztotta meg velem az információkat, de szegénynek nehéz lesz meg ölnie őt, mert benne lesz az a tudat, hogy elvette egy ember életét. De egy idő után rájön, hogy nem embert ölt és így talán könnyebb lesz neki feldolgoznia.

Hol van most?” Kérdeztem meg.

A legmagasabb ponton: Az Empire State Building tetején. Ő erősebb ott.” Ez túl zavaros volt számomra. Fogalmam sem volt mit jelent az ereje. Nathan, mintha olvasott volna a gondolataimban elkezdett magyarázni.

A napfény ad neki hatalmat, egy boszorkánynak ez a természeti forrása. A napfény ellenkezője a hold fény, ami szintén erős energiaforrás. Hajnalban és alkonyatkor ezek az erőforrások kialszanak. Ezért neki nem lesz ereje és ekkor kell megölni őt.” Így már minden világos miért ott és miért pont akkor kell kinyírni.

Elhallgatott, majd kifújta a levegőt. „A naplementéig egy óra van, szóval menjünk.” 


Sziasztok! A mai rész egy nappal hamarabb hoztam :) Már csak pár rész és vége lesz... :D Tényleg köszönöm az eddig elérteket: az oldalmegtekintést, feliratkozókat...stb :DD 
Ma a másik blogomra is felkerült a prológus, a trailer és a szereplők is :D szeretném ha oda is benéznétek :D Nem fanfiction, menj rá az oldalra és megtudod, hogy miről is szól majd a történet :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése